Digi, data, tech – mitä sitten?

21 marraskuu

Digi, data, tech – mitä sitten?

OP, Helsinki

Olet tervetullut kuulemaan ja keskustelemaan digitaalisuudesta ja sen merkityksestä perheyrityksen kasvulle ja kehitykselle

Aika: tiistaina 21.11.2017 kello 8.30 – 12.00
Paikka: OP, Gebhardinaukio 1, Helsinki

Aamupäiväseminaarin sisältö on suunnattu perheyritysten omistajille jotka toimivat  hallituksen jäsenenä tai johdossa, sekä yrityksen operatiivisesta muutoksesta ja kehityksestä vastaaville henkilöille.

Seminaarin esitykset:

  • Case Kämp Collection Hotels, digitaalisuuden voima, Heli Haapkylä, Kämp Collection Hotels
  • Oppiminen uudistuksen perustana – kokemuksia uusien liiketoimintojen kehittämisestä, Kristian Luoma, OP
  • Luovuus, liiketoiminnan loppumaton kasvuvoima, Mikko Martikainen, SEK
  • Case FinTech – digitaalisuus perinteisen liiketoiminnan haastajana, Ilkka Lähteenmäki, Aalto-yliopisto
  • Tekoäly/AI ja matka kohti itseohjautuvaa organisaatiota, Petri Salo, PwC

Tutustu esiintyjiin alta.
Seminaarin juontaa SEK:n strateginen johtaja Tommi Pelkonen

Seminaari on maksuton.

Ilmoittauduthan 13.11.2017 mennessä.

Heli Haapkylä 2 Heli Haapkylä vastaa Kämp Collection Hotelsien digitaalisesta markkinoinnista ja kehityksestä.
”Kaikki mikä voi muuttua digitaaliseksi, muuttuu digitaaliseksi ja kaikki mikä voi muuttua palveluksi, muuttuu palveluksi.” Heli Haapkylän edelliset toimenkuvat ovat liittyneet kansainväliseen markkinointiin design- ja matkapuhelinaloilla. Helin eritysosaamista ovat sähköinen kaupankäynti, digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media.
Kristian Luoma, Head of OP Lab

Kristian Luoma toimii OP ryhmässä uuden liiketoiminnan kehityksen yksikönpäällikkönä. OP ryhmän Pivo –ratkaisun palkintoja voittanut tuotekehitys on osa tämän yksikön vastuualuetta. Ennen OP ryhmää Kristian on ollut erilaisissa tuotekehityksen tehtävissä mm. Nokialla ja startup-maailmassa.
Mikko Martikainen SEK 2
”Lupaan kertoa ja esimerkittää, mitä luovuus voikaan olla, miten se voi kasvattaa ja jopa muuttaa liiketoimintaa sekä miksi juuri luovuus voi olla poikkeuksellinen kilpailuetu.”
Mikko Martikainen on auttanut pitkään suomalaisia brändejä kasvamaan omilla vahvuuksillaan ja kehittymään luovan suunnittelun, konseptoinnin ja brändityön avulla. SEKin suunnitteluryhmän luova johtaja. Uskoo, että luovuus asuu meissä jokaisessa. Joitakin se riivaa vain muita enemmän. On voinut kertoa vanhemmilleen ylpeänä mitä tekee työkseen – kotimaisia ja kansainvälisiä töitä suomalaisten yritysten rakkaimpien brändien kanssa, kuten Fazer, Finnair, KONE, Oululainen, Paulig, Valio.
Ilkka Lähteenmäki, Aalto-yliopisto
Ilkka Lähteenmäki toimii tällä hetkellä päätyökseen Aalto-yliopistossa tuotantotalouden tutkijatohtorina. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus finanssisektorin digitaalisesta kehittämisestä ja kehitystoiminnan johtamisesta.
Petri Salo 2 Petri Salo, PwC Digital Services Leader

Petri luotsaa PwC Digital Services -tiiimiä Suomessa ja on utelias teknologian löytöretkeilijä. Petri tiimeineen auttaa asiakkaitaan sopeutumaan digitalisaation myötä perustavanlaatuisesti muuttuneisiin liiketoiminnan lainalaisuuksiin ja soveltamaan teknologiaa tuottaen konkreettista liiketoiminta-arvoa.

Tommi Pelkonen 2 Tilaisuuden moderaattorina toimii pitkän linjan markkinoinnin ja digitaalisen liiketoiminnan ammattilainen, SEK:in strategiajohtaja Tommi Pelkonen. Hän on toiminut monipuolisissa digitaalisen bisneskehityksen ja –konsultoinnin tehtävissä vuodesta vuodesta 1996. Työurallaan Tommi on työskennellyt Googlella, Frantic:issa, Finprolla, Satama Interactivessa ja Helsingin kauppakorkeakoulun digitaalisen liiketoiminnan tutkimusyksikössä. Tommi toimii myös verkkomedian ammattijärjestö IAB:n varapuheenjohtajana vuonna 2016-2017. Kansainvälistä kokemusta alasta Tommilla on Benelux-maista ja Kaakkois-Euroopan alueelta.


 

Tapahtumapaikka

Kartta latautuu...

Toiminnot

Ilmoittaudu tapahtumaan ›

Lisää kalenteriisi

strat-kump
fennia_100x200px
elo_logo
op_100x200px
pwc_100x200px
yhttyo-kump
capman_100x200px
sek_100x200px